Termeni si conditii de comercializare a serviciilor

  • Serviciile cu plata/gratuite ale hotelurilor din oferta Touroperatorului Holiday Plan/ Agentiei de turism partenere pot suferi modificari, Touroperatorul/Agentia nefiind raspunzatoare pentru eventualele neconcordante. Va rugam sa verificati website-ul oficial al hotelului pentru mai multe detalii actualizate.
  • Recomandam incheierea unei Asigurari Storno de calatorie pentru turisti care sa acopere inclusiv infectarea cu COVID 19, pentru a evita eventualele pierderi de bani in cazul in care nu mai puteti calatori.
  • Touroperatorul/Agentia de turism partenera nu isi asuma raspunderea pentru deciziile organelor de control de la punctele de trecere a frontierei romane sau straine, in pofida respectarii conditiilor de iesire din Romania, respectiv intrare in alte state, prevazute de legislatia in vigoare. Va rugam sa verificati www.mae.ro pentru informatiile complete.
  • In cazul pachetelor cu zbor inclus, detaliile de zbor pot suferi modicari, va rugam sa reverificati cu Agentia de turism partenera inainte de plecarea cursei;
  • Cazarea in camere se face la ora 14.00 in ziua sosirii, iar eliberarea camerelor la ora 12.00 in ziua plecarii. Categoría hotelurilor este atribuita de Autoritatea Nationala de turism din tara de destinatie conform standardelor proprii.
  • Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre client direct la receptie, asistat de reprezentantul local. Hotelierii accepta plangeri referitoare la serviciul de cazare numai in timpul in care turistul este la destinatie, insotite de dovezi reale. Va rugam in cazul in care sunteti nemultumiti de serviciile de cazare sa raportati hotelului plangerea si sa contactati agentul de turism de la agentia de unde ati achizitionat acest serviciu pentru a va ajuta sa rezolvati in timpul sejurului dvs problema aparuta. Dupa parasirea hotelului, agentia nemaiputand sa va acorde suportul necesar, conform conditiilor impuse de hotelieri.
  • Hotelierii solicita plati suplimentare pentru utilizarea anumitor facilitati din hotel. Va rugam in momentul sosirii la hotel, sa solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitatea asupra acestora.
  • Compania Aeriana, fara a cere acordul Touroperatorului/Agentiei de turism partenera are dreptul de a modifica orele de zbor. Prin urmare, Touroperatorul/Agentia nu este raspunzatoare pentru decolarea / aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa detaliile de la momentul rezervarii